måndag 24 februari 2014

Our joyful moments - week 8/52



Spring is around the corner. Early bulbs are starting to flower in the garden and I'm excited about this new season. I photographed my mum holding a lovely geranium with lime coloured leaves. Ally bought some gorgeous dahlias at the farmers market. Have a lovely week ahead!

#ourjoyfulmoments is a collaborative project stretching across the world (Tasmania and Sweden) in which we are sharing the little moments that delight us each week. 


***

Det är vår i luften och i trädgården börjar vårens tidigaste lökväxter kika fram. Åh, ser fram emot en ny odlingssäsong. Den här veckan har jag fotat min mamma som håller i en favoritpelargon med vackra limegröna blad. Ally har fotograferat dahliorna hon köpte på bondens marknad. Ha en fin vecka!

4 kommentarer:

tinajo 25 februari 2014 kl. 08:47  

Fina foton båda två! :-)

annelie_ua / blomsterochbakverk 25 februari 2014 kl. 10:50  

Så himla fint <3 Snart dags att klippa ner pelargonerna i källaren. Och heja våren!

Fröken Fräken 27 februari 2014 kl. 20:15  

Åh vad jag hoppas hoppas att våren är på gång här med! Jag vill ha vackra blommor, sol och grönska!

Katy Noelle 2 mars 2014 kl. 15:28  

It looks incredibly green!! I cannot imagine.... how wonderful!!! Happy spring to you, then!

xxo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP