onsdag 1 januari 2014

Mood board January



Välkommen 2014! Några nyårslöften tänker jag inte att avge men jag hoppas att 2014 blir ett grönare och nyttigare år med nya roliga utmaningar och härliga upplevelser! Något som fortfarande känns roligt - även om jag hållit på i nästan 2 1/2 år! - är att göra moodboards och jag tänker fortsätta med det även i år. Trots att det är mitt i vintern är det ovanligt grönt och varmt, vilket syns på bilderna ovan.

Varje månad skapar vi moodboards med det som finns i trädgården/naturen just nu; saker och färger som inspirerar och symboliserar den aktuella månaden. Alla är välkomna att vara med och varför inte ta tillfället i akt nu när det är nytt år? Du väljer själv hur du arrangerar och fotograferar och länkar därefter ditt inlägg nedan. Gott nytt år!



***
Welcome 2014! New Year's resolutions are not my thing but .I hope that 2014 will be greener, healthier and filled with new exciting challenges and experiences! I've been doing monthly mood boards for over two years now and I'm looking forward to keep on doing so this year. It's supposed to be winter here but it's rather warm and very green, which you can see above.

Each month we create a mood board with things that you find in the garden and/or nature right now; things that inspire and symbolizes the month we're in.  Everyone is welcome to join and why not start the new year with a fun photo challenge? You decide how you choose to arrange and photograph it and submits your link below. Happy New Year!

13 kommentarer:

Lotta 1 januari 2014 kl. 13:31  

Vilken fin start på nya året med din vackert GRÖNA!!! moodboard och så roligt att du tänker fortsätta! Nu ska jag gå ut och se vad jag kan få ihop! Gott Nytt År 2014.
Kram Lotta

annelie_ua / blomsterochbakverk 1 januari 2014 kl. 13:59  

Tycker det här är så vackert! Speglar denna december så väl och så med de vackra bokstavsbrickorna. Gillar mycket! Tänk om jag skulle göra ett försök och haka på era moodboards nu i år. Ett grönare och nyttigare år har jag också tänkt mig. Önskar dig ett riktigt gott nytt år. Kram!

Line 2 januari 2014 kl. 15:55  

Nu fick du verkligen mig att bli inspirerad att göra egna moodboards :)Såå härliga bilder!

AnnA 2 januari 2014 kl. 17:58  

Inspirerad...Så fina foton!
Vi syns!
hälsn
AnnA

Lotta 8`) 2 januari 2014 kl. 18:33  

Gott nytt Karin! Ja, vi får hoppas och önska gott om 2014 :) Lite utmaningar får vi har som taggar oss och tja, en moodboard är en bra början! Om det inte hällregnar i morgon, skall jag ta mig ut och samla inspiration. Må så gott, kram ♥

Malin - Stjärnflocka 2 januari 2014 kl. 20:31  

Vackert!!!
God fortsättning!
Kram Malin

annelie_ua / blomsterochbakverk 3 januari 2014 kl. 08:21  

Godmorgon :) Nu har jag lagt upp ett bidrag ... fast jag lyckas inte få till någon bild, men det kanske det inte blir. Hoppas jag gjort rätt nu. Kul var det!

Trädgården på Höjden... 3 januari 2014 kl. 21:52  

ser så grönt och underbart hoppfullt ut. bra start!
återkommer snart med med mitt
kram tills dess
åsa

Unknown 4 januari 2014 kl. 00:33  

Riktigt stiligt! Känns ren och fräsch, ett fint sätt att starta ett nytt år på. Gilar speciellt det lilla rosa-aktiga bladet. Hoppas du får en fin januari! /Malin

Georgianna 4 januari 2014 kl. 08:51  

Happy New Year, Karin!!

AnnA 4 januari 2014 kl. 18:35  

Inspirationen applicerad...
Ha en skön trettonhelg... jag skall sjunga Benjamin Britten...
hälsningar
AnnA

millandante 4 januari 2014 kl. 19:44  

Så fint!!! Vackert och inspirerande!
Kanske slår till och är med...:)

Varm kram och god fortsättning!!
Milla

Polly (nice kind of blue) 6 januari 2014 kl. 18:42  

Karin, this is beautiful! Happy 2014 to you too! I've just added my slightly late contribution to December 2013 over on my blog. This project is so much fun, I'm looking forward to continuing into 2014. Polly x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP