söndag 24 november 2013

Basar, calendars and a give away!



Veckorna går fort nu, alldeles för fort. Novembers första veckor tillbringade jag på resande fot. Först på andra sidan Atlanten i östra Kanada och USA och i veckan blev det en tur till huvudstan. Bilder från Kanada/USA kommer dyka upp här så småningom.



Årets kalender är här. I år är min kalender tryckt på lite tjockare matt papper. Precis som vanligt innehåller den en sida för varje månad och en framsida. Kalendern levereras obunden så att den kan användas på många olika sätt. Tejpa upp på väggen, sätt fast den på din moodboard eller anslagstavla eller varför inte rama in? När månaden är över är det bara att klippa bort kalenderdelen. Priset på kalendern är 200 kr inklusive moms och frakt.


I år kan jag även erbjuda julkort. Ett set om fyra kort (olika motiv) inklusive kuvert kostar 65 kr inklusive moms och frakt.  Både kort och kalendrar beställer du genom att maila mig info@karinafotografi.se



Givetvis vill jag även i år lotta ut en kalender till en bloggläsare (med eller utan egen blogg). Du väljer själv vilken variant du vill ha. Det enda du behöver göra är att skriva en kommentar på detta inlägg. Utlottningen pågår till och med söndagen den 1 december (23.59). I början av veckan därefter drar jag slumpmässigt en vinnare. Lycka till!



Det är mycket roligheter på gång just nu. Nästa söndag (1/12) är det Basar - julmarknad. Jag kommer vara där tillsammans med ett gäng underbart kreativa människor och sälja kalendrar, julkort och utvalda fine art prints. Varmt välkomna!

***


My calendar for 2014 as well as christmas cards are now here. The calendars contain 13 pages (one for each month and one frontpage) and comes unbound so that they can be used in many different ways. I'm having a give away. One of you blog readers (with or without your own blog) can win a calendar. All you need to do is to write a comment on this post. The give away will run until Sunday, December 1 (23:59). At the beginning of the week after I'll let you know who the winner is. Good luck everyone!

16 kommentarer:

Katarina 24 november 2013 kl. 21:51  

Så fina bilder du tar, Karin!
Kram!

Cat 24 november 2013 kl. 22:07  

Åhh självklart vill jag vara med i utlottningen av din underbart vackra kalender.
Ha de gott. Catarina

ally 24 november 2013 kl. 22:27  

Very generous Karin - your calendar is gorgeous!!

Georgianna 24 november 2013 kl. 22:40  

Hi Karin,

Your calendar is absolutely beautiful! And the winter cards are exquisite. So lovely to see these images of yours in print.

Hope you have a cozy week.

x

Lori ann 25 november 2013 kl. 05:09  

eeps! so beautiful, love your work. have fun next sunday!

Malin - Stjärnflocka 25 november 2013 kl. 08:04  

Så ljuvlig kalender!!!
Självklart vill jag vara med i din utlottning :)
Kram Malin

Trädgården på Höjden... 25 november 2013 kl. 09:11  

jag vill väldans gärna var med i din utlottning. hade jag inte jobbat heeeeeeela söndagen hade jag minsann tagit mig en tur till göteborg för att gå på bazar. hoppas ni får en härlig dag där.
kram åsa

Anna/Rackarungar 25 november 2013 kl. 10:06  

Jag vill VERKLIGEN vara med. Karin, ditt bildspråk är så sagolikt fint. Håller tummarna. Kram

Ellinor Carlsson 25 november 2013 kl. 11:57  

jag vill gärna vara med i utlottningen, jättefina bilder!
Ellinor@vendelskulle.se

Polly (nice kind of blue) 25 november 2013 kl. 15:18  

Karin, I'd love to enter to win your calendar, your photography is always delightful :)

Marina 25 november 2013 kl. 22:02  

Canada är ett land som lockar mig. Annars är jag ju inte en resande människa precis. Stannar helst hemma;).

Dina bilder är lika fina som alltid och när jag ser dina fina kalenderblad tänker jag att jag skulle få tummarna loss och göra något liknande av mina bilder. Inte för att sälja men för att ha själv. Jaja...

Kram

annelie_ua / blomsterochbakverk 26 november 2013 kl. 15:34  

Den här chansen vill inte jag heller missa. Vackraste kalendern. Njuter så av dina vackra bilder. Ljuset är något helt fantastiskt. Hoppas du får en fin basar och första advent. Kram!

Camilla Alvén 27 november 2013 kl. 12:30  

Hej Karin!

Vilken vacker kalender och vad roligt med basar, hoppas att du får sålt mycket!
Jag är gärna med i utlottningen.
Ha det bra
Kram

LissenTo 29 november 2013 kl. 09:04  

Så vacker kalender med din mjuka stil. Klart jag vill vara med.

Önskar också att jag kunnat gå på basaren. Hade varit kul att se allt fint och hejat på dej.

Kram
Lissen

Lina 1 december 2013 kl. 17:49  

Hurra för dig inne hos mig!

LissenTo 2 december 2013 kl. 17:48  

Hoppas det gick bra för dej på basaren igår Karin

Ha en fin vecka................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP