torsdag 9 maj 2013

Fabriken - metalliskt



Metalliskt. Nästan så jag gick bet på det temat. Trots att jag hakat på kopparspraytrenden känns det som jag har få metaller hemma. Men tittar jag mig omkring hittar jag ändå en del. Inte minst bland mina loppisfynd.

Det blir ett kort inlägg idag. Min förkylning gör sig påmind och soffan kallar ånyo. Jag har dock inlägg som väntar - på återseende snart med andra ord. Fin kristi himmelsfärds dag!

Fler metalliska inlägg finns på Fabriken idag

***

Some metallic things in my home. I've caught a bad cold so I'm back to the coach (to relax now) but I'll be back with another post tomorrow. Have a lovely day everyone!

6 kommentarer:

Nanna 9 maj 2013 kl. 14:04  

Väldigt fint - helt i min smak.... kram och krya

Hemma på Sjuan 9 maj 2013 kl. 14:54  

Fina bilder på metalliska saker!
Krya på dig och ha en fin Kristi Himmelfärdsdag! Kram Suss

Lina 9 maj 2013 kl. 16:09  

Fint! Clamp Lamp är en riktig favorit, passar perfekt överallt!

Johanna Stålros 9 maj 2013 kl. 16:43  

Härliga bilder- jag hoppar dagens inlägg, har just återhämtat mig ifrån en maginfluensa, så jag känner mig lite skakig och samlar mina sista krafter för att få in ett skolarbete istället- mycket tråkigare;) Kram

Johanna / Fru form o fix 9 maj 2013 kl. 20:37  

Man har det omkring sig utan att riktigt tänka på det. Krya på dig!

CreandoPhoto 10 maj 2013 kl. 12:59  

Ett snyggt inlägg tycker jag. Metall i lagom dos :)

Ta nu och krya på dig fina du! Jaga bort bacillerna, nu är det vår!

Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP