söndag 16 december 2012

Slowly returning


Ibland blir det inte som man har tänkt sig. I lördags trodde jag att jag hade en avkopplande helg framför mig och en vecka full av julförberedelser och annat men i söndags/måndags ändrades allt. Akut besök på sjukhus, efterföljande operation och nu några veckors vilande/sjukskrivning. Det blir garanterat jul ändå även om jag själv mest vilar just nu. Positivt ändå är att jag redan mår så mycket bättre.

Huvudet är fullt av fotoidéer som inte kommer att realiseras än på ett tag. Den här bilden tog jag förra helgen (så glad att jag hann fota lite på lördagen). Vi får se om det kommer några inlägg här på ett tag eller om det blir en paus tills jag har mer ork.

Fin söndag och vecka allesammans! Fler söndagsbilder hittar ni på Fabriken.

***

Sometimes things do not turn out as expected. Last Saturday, I was looking forward to a relaxing weekend and a week full of Christmas preparations, but on Sunday/Monday, everything changed. Emergency visits to hospital, followed by a surgery and now a few weeks resting/recovering at home for me. Christmas will come but this year it will be a different one. On the positive side - I already feel so much better.

My head is full of photo ideas that will not be realized for a while. This photo I took last weekend (so glad I managed to take some pictures on Saturday).
I might take a break from blogging for a while or I might do regular posts...let's see. Have a lovely Sunday and great week ahead everyone!

14 kommentarer:

Moa 16 december 2012 kl. 10:05  

Åh, så tråkigt att höra att du blivit sjuk/opererad! Skönt att det verkar ha gått bra ändå, jag hoppas att du återhämtar dig snabbt och att julen blir fin ändå!

Krya-på-dig-kramar!
Moa

Villa Ryttarängen 16 december 2012 kl. 10:10  

Krya på dig! Gulligt polkahjärta. Kraam Pia

Marina 16 december 2012 kl. 10:30  

Snabbt kan allt ändras. Hoppas det inte är något farligt och att du snabbt blir pigg och fylld av energi igen. Frustrerande att ha en mängd idéer i huvudet men inte kunna genomföra dem. Du får göra listor av dina idéer under vilotiden så har du mycket härligt att ta tag i sedan.

Krya på dig!

Kramar

LissenTo 16 december 2012 kl. 10:56  

Men min fina vän (för så känns du efter att vi följt varandra så länge)Hoppas nu att allt har gått bra och att du vilar dej mycket.

Ha ett block och samla ideer, så kan du ta itu med det någon gång på andra sidan nyåret. Så får vi alla se vad det kommer att bli för vackra bilder.

Kram kram, // Lissen

Karins fotoblogg 16 december 2012 kl. 16:05  

Men hjälp! Tänk så fort saker kan ske... skönt att höra att du mår bättre och jag hoppas du kryar på dig riktigt snabbt!

Kram Karin

ps så måååånga fina, underbara bilder här som jag kikat ikapp på! ds

Petra / Popetotrora 16 december 2012 kl. 18:29  

Ja, jag åg på Instagram att du varit på sjukhuset. Din stackare! Men skönt att du mår bättre. Och se det positiva i det hela: du har en helt legitim anledning att slöa hela julen och låta andra serva dig. :)

Johanna / Fru form o fix 16 december 2012 kl. 19:33  

Ja, det blir jul även om det inte blir precis som man tänkt sig. Krya på dig!

Anna/Rackarungar 16 december 2012 kl. 22:01  

Men kära nån! Skönt att du mår bättre och hoppas verkligen att du kryar på sig snart. Helt magiskt hur du ändå lyckas lägga upp en söndagsbild, guldstjärna och megakram

ally 17 december 2012 kl. 04:04  

oh you poor, poor thing
hope you are healing well, resting up and being spoilt
xx

Camilla Alvén 17 december 2012 kl. 12:33  

Krya på dig
Kram

Johanna Stålros 17 december 2012 kl. 17:28  

Men oj- krya på dig vännen!!!! Kram

Borgmästaren 18 december 2012 kl. 19:03  

Tråkigt att höra! Hoppas du får vila och att julen blir lugn.

CreandoPhoto 18 december 2012 kl. 22:51  

Åh, krya på dig vännen!
<3

millandante 7 januari 2013 kl. 23:35  

Oj vad du har varit med om... hoppas allt är bra nu, varm kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP