söndag 18 november 2012

Sunday picture






Köksbordet i november - rosa multihyacinter (hyacinten som även min känsliga näsa klarar!), clementiner och ljus.


Planen var egentligen en annan (andra) söndagsbilder men tyvärr kan jag inte öppna raw-filerna från min nya Nikon D600 i Camera Raw/Photoshop CS5. Liite smått irriterande. Hoppas kunna öppna dem med Lightroom (som jag håller på att installera) så länge. Så stay tuned...och ha en fin vecka!

Fler bidrag till Fabrikens söndagsbild finner ni här


On my kitchen table in November - pink multi-hyacinths, tangerines and candles. My plan was to share another (other) pictures but I can't open up the raw-files from my new Nikon D600 in Camera Raw/Photoshop CS5, which is just a little bit frustrating. I'm down-loading a trial of LR just to see if I can edit them then. So stay tuned....and have a lovely week ahead!

4 kommentarer:

CreandoPhoto 18 november 2012 kl. 21:34  

Men detta var iallafall en helt underbar bild! :)

Petra / Popetotrora 18 november 2012 kl. 21:35  

Vilken fin bild! Verkligen fint med mandariner med blad. Känns exotiskt. :)

Och ja, jag gillar Allt i Hemmet. Som alla tidnngar så är det ju skiftande kvalitet på alla nummer, men det senaste som jag läste imorse va bra tycker jag.

Katy Noelle 23 november 2012 kl. 13:32  

A new camera!!! =] Yay!!!

I really love Lightroom - to me, it's very powerful and intuitive without having to go into photoshop. Good luck with it all. There's always such an adjustment when things are new - but so much fun!!! =]

...and a lovely and warm image! =]

xxo

Unknown 25 november 2012 kl. 13:52  

Hello,

I found your website from another blog and HAVE to tell you I love it. Your style and how you take photos are lovely and close to my style. I just started looking at everything but it is all interesting none the less. Thank you for sharing your art.

IF you have time please look at my website as well.
http://depthoffun.blogspot.jp/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP