lördag 29 september 2012

Just a rose....



Blir man inte glad när man ser sköna Penny Lane? Det må vara slutet av september men fortfarande blommar några tappra rosor. Vad pysslar ni med denna hösthelg? Om ni inte har annat för er tycker jag ni ska förbereda en månadens moodboard till imorgon. Min är moodboard är redan redo eftersom jag är på resande fot...faktum är att jag nog redan är på tåget när ni läser det här. På återseende imorgon alltså. Trevlig helg!

Autumn is definitely here now but the roses are still flowering. What are your plans for the weekend? Maybe you are preparing your September mood board? I have mine ready since I'm away travelling to Stockholm today. Looking forward to seeing your mood boards tomorrow. Happy weekend!

3 kommentarer:

Katy Noelle 29 september 2012 kl. 14:10  

Stockholm and, then, Rome! Alright! My big travel plans included checking out a garden that's half an hour from here. That's as far as I've been in the past six months. Clearly, I need to think bigger! =P Everyone seems to have amazing travel plans... =] I hope it's all wonderfully expanding and refreshing!

xxoo

Hem och Harmoni Marie 29 september 2012 kl. 17:42  

Vackert! Jag har också några tappra rosor kvar i trädgården.
Ha en trevlig tur till Stockhom.
Kram

Lotta 8`) 29 september 2012 kl. 19:34  

Så fin ♥ Såg tre rådjur i trädgården i morse så några rosor har jag nog inte kvar....
Idag har vi först varit på dop, systerson-dotter Emmmy och sedan var vi ute vid hamnen och tog av masten på segelbåten, nu är det soffa och dator med sprakande brasa :) Imorgon hemma och hoppas få till en moodboard! Ha en skön helg, kram ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP