lördag 25 februari 2012

A reminder and ranunculus

Jag kan inte få nog av ranunkler just nu. Älskar denna rara blomma! :) I helgen är det dags för ytterligare en moodboard. Ni är väl med? Tänk att det redan gått en månad till och här är det vårligt värre idag. Underbart!

I never get tired of ranunculus, I just love that flower. This weekend it's time for yet another monthly mood board. Are you joining in? I can't believe that another month has gone by and that spring is just around the corner. Wonderful!

9 kommentarer:

Camilla Alvén 25 februari 2012 kl. 11:37  

VACKERT!!!
Ha en skön helg
Kram

Marina 25 februari 2012 kl. 12:44  

SÅ vackra! Jag har inte haft några sådana ännu i år. Kanske dags? Mycket vacker färg du har också.

Ska försöka vara med på denna månadens mood board.

Kram

Karin Wijk 25 februari 2012 kl. 13:31  

Underbara blommor som du fångat så bra!! Trevlig helg!

Solveig 25 februari 2012 kl. 14:43  

Fin bild och ny snygg redigering! Gillas!! :-D

Önskar dig en fin helg!

Katy Noelle 25 februari 2012 kl. 16:16  

I love ranunculus! They're impossible to find, at this wintery time of the year, though, and no one ever grows them. I have no idea why. So, for a year, now, I have been absolutely loving your's and Maria's! Absolutely the picture of soft, feminine, sweet spring! =]

Livet på solsidan 25 februari 2012 kl. 20:29  

Jaaa. Hej hopp för våren som är här. Fantastisk bild, som alltid.

Hälsar Tamara

ally 25 februari 2012 kl. 22:30  

they are one of my favourites too Karin
will try for a mood board - promise!!

Moa 26 februari 2012 kl. 14:48  

Åh, vilken vacker bild! Ranunkler är otroligt vackra tycker jag. Tyvärr ser jag inte så mycket av dem här uppe i Umeå, men jag är iofs sällan på renodlade blomaffärer utan köper mest mina buketter på Ica :) Måste leta lite mer ordentligt efter ranunkler tror jag...

Ha en fortsatt fin söndag!

Kram Moa

Karen @ Pieces of Contentment 12 mars 2012 kl. 12:18  

Gorgeous photo! Love the colour and definition, yet still has a dreamy feel to it.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP