söndag 27 november 2011

Ett litet tips...



Ni har väl inte missat att det pågår rea i många butiker på fantastiska shopping-sidan Etsy!? I de allra flesta fall pågår rean till och med imorgon (Cyber Monday). För egen del erbjuder jag 30 % rabatt på  alla mina bilder (inklusive kalendern och mina set med vykort). Vill ni se exempel på vad ni kan fynda kan ni kika in här och här.  Med min bästa försäljarröst ;) säger jag därför: tag nu chansen att fynda originella och handgjorda julklappar till finfina priser!

Jösses vad det blåser! Jag fick bevittna hur en vägg blåste av ett hus (!) när jag var och handlade i eftermiddags.  Och vädret har synnerligen inte varit det bästa för fotografering av mood boards. Det är så klart helt okej att publicera dem senare den här veckan! För egen del är jag glad att jag fotade inne i växthus igår. Ha en fin kväll!
***


I hope you haven't missed the ongoing sale on many shops on Etsy!? In most cases the sale is going on until tomorrow (Cyber ​​Monday). For my part, I offer 30% off on all my photos (including my calendar and my set of postcards). Would you like to see examples of beautiful things you can find on sale, take a peek in here and here. Now is really the time to buy some original and handmade Christmas gifts!

It's really stormy here now! I witnessed how a wall blow off a house (!) when I went shopping earlier today. The weather has not been the best for photographing mood boards. It's fine if you post yours this up-coming week too! For my part, I am glad I took my pictures in the greenhouse yesterday. Have a nice evening!

1 kommentarer:

Att vara någons fru 28 november 2011 kl. 10:01  

Coolt! Tack för tipset om din sida.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP