söndag 8 maj 2011

Första veckan i maj...



...har bland annat inneburit en ofrivillig bloggpaus för min del då mitt internet har krånglat. Trist! Fredagen var i alla fall betydligt bättre. Tillsammans med en vän träffade jag Birgit, Lotta och Monica på Lisebergs trädgårdsdagar. Trädgårdsdagarna var som dylika tillställningar brukar vara (shopping, shopping, shopping - på gott och ont!). Liseberg visade i alla fall upp sig från sin allra bästa sida och var otroligt vackert med blommande träd och tulpaner. Jag hoppas att det inte ska dröja en vecka till nästa inlägg! :)



I visited the garden fair at Liseberg amusement park with a couple of friends on Friday. It was great fun. Liseberg was very beautiful with flowering trees and tulips and of course one could find a lot of flowers and things to buy. There's something wrong with my internet connection but I hope it will be fixed soon and that I'll be able blog again! :)

12 kommentarer:

Photos by Storm 8 maj 2011 kl. 16:45  

Visst är det härligt att vi fått lite värme igen. Förstår att det fanns mycket att se. Jag har haft en lyckodag idag för i morse föddes vårt andra barnbarn/Kram

Anjas Hill 8 maj 2011 kl. 18:10  

hej Karin!
Märkligt att vi inte träffade på några alls som vi kände när vi var där i fredags! /Anja

Georgianna 8 maj 2011 kl. 18:34  

That first photo is so cute, Karin. Are those poenies? Amazing. I hope you get your internet fixed fast and meanwhile, have a lovely Sunday! xo – g

Yvonne - Frl. Klein 8 maj 2011 kl. 19:23  

Liebe Karin,
Deine Bilder sind wieder so schön! Vorallem das Erste gefällt mir so gut!
Ich wußte gar nicht, dass in Schweden der Muttertag an einem anderen Tag ist!
Eine schöne neue Woche wünsche ich Dir,
Viele liebe Grüße
Yvonne

Ninni 8 maj 2011 kl. 21:48  

Den skottkärran skulle jag gärna tömma. Vilka färger!
Låter härligt med trädgårdsdagar och lite shopping :)
Må så gott!
Kram Ninni

La Burbuja Rosa 9 maj 2011 kl. 11:29  

Spring is here with its wonderful colours!Love tulips!!!

Karins fotoblogg 10 maj 2011 kl. 10:06  

Oh, det låter som en härlig dag! Vilken skottkärra! Den skulle gärna få stå hemma hos mig! :D

Hoppas ditt internet funkar som det ska nu!

Ha det bra, kram kram!

kristina - ingen vanlig dag 10 maj 2011 kl. 15:45  

Så fint! Önskar att jag hunnit med Liseberg men icke. Mamma var där och var alldeles tagen och kom hem med massvis av idéer!

Du frågade mig om våra soffor. De är köpta på Bolia, modellen heter Scandinavia och tyget är ett ulltyg som jag är stormförtjust i. Jag har jobbat många år med Bolia så jag kan varmt rekommendera. Besök butiken (Kyrkogatan) och provsitt vettja! :)

Kram / Kristina

Anonym 10 maj 2011 kl. 20:33  

Hejsan,

Vad kul det var att ses i fredags! Hoppas ditt internet inte krånglar mer. Vackra bilder som vanligt, och jag har liknande hos mig, fast de blir ju aldrig riktigt lika bra... ;)

Kram kram!

♥Karin♥ 11 maj 2011 kl. 13:07  

Härliga bilder!!

kristina 14 maj 2011 kl. 22:50  

Härlig bild på skottkärran! Hoppas du har en skön helg!

LissenTo 16 maj 2011 kl. 23:29  

Åh vad underbar bilden med blommorna i skottkärran är.

Vad kul att göra ett besök med vän på Botaniska, dessutom att träffa bloggvänner också.

Kram Lissen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP