torsdag 23 december 2010

g o d j u l


Önskar er alla en riktigt god jul!
Merry Christmas!

18 kommentarer:

La Burbuja Rosa 24 december 2010 kl. 00:15  

Have a wonderful christmas!

Magnolia Handspun 24 december 2010 kl. 00:19  

God Jul Karin.
Kramar!

Georgianna 24 december 2010 kl. 04:26  

Merry Christmas, Karin! xo – g

Lotta 8`) 24 december 2010 kl. 09:14  

God Jul i stugan :)
Vad spännande med en flytt! Blir ju så nyfiken på var och hur :)

Hoppas du kan njuta av julen ändå, ha en riktigt skön julhelg och kanske en extra lång ledighet. Jag jobbar alla mellandagar men tar lite ledigt vid trettonhelgen och hoppas på en tur till stugan.

Julkramar till dig från mig ♥

Marina 24 december 2010 kl. 09:25  

Detsamma till dig! Kram!

Moa 24 december 2010 kl. 09:29  

Tassar in så här på julaftonsmorgonen för att önska Dig en riktigt God Jul o tack för det vackra julkortet.. kram/monica

Camilla Alvén 24 december 2010 kl. 09:31  

GOD JUL Karin!!!
Kram

Glädjekällans Trädgårdsblogg 24 december 2010 kl. 09:57  

Härliga paket!
Återigen God Jul!
Birgitta

Moa 24 december 2010 kl. 12:03  

Vilka vackra paket! Hoppas att din jul blir alldeles underbar! :)

Julkram/Moa

Anonym 24 december 2010 kl. 12:13  

Hej vännen,

Vilka vackra paket! Det är ju förståeligt att du inte hunnit julstöka så mycket när du flyttar, men vad kul att börja nytt år i en ny lya! Och lite verkar du ju ha hunnit med iaf...

Vi hörs och ses, ha en riktigt god jul!

Många kramar

Lusthuset 24 december 2010 kl. 13:30  

En riktigt God och mysig jul önskar jag dig också. Fina bilder... du är så duktig med kameran och har verkligen din egen stil. Kram!

Randi 24 december 2010 kl. 14:02  

Vilka vackra paket du bjuder på... så enkelt och smakfullt! Jag önskar dig lycka till med flytten och hoppas att du ändå får lite tid över för en riktigt skön och god julhelg. Sänder en stor varm julkram!/Randi

Ninni 24 december 2010 kl. 23:01  

Hoppas du haft en fin julafton och får en fortsatt skön helg...trots flyttbestyr.
Julkram Ninni

Karin Lindström 25 december 2010 kl. 09:21  

Hej Karin!

Vilka underbara paket. Dem skulle jag ha svårt att öppna *fniss*.

Hoppas allt är bra med er!
Ha nu en fortsatt härlig Julhelg!

Många varma kramar
Karin

FO - 2 25 december 2010 kl. 10:43  

God jul, Karin! :)

Annika Christensen 25 december 2010 kl. 21:06  

God fortsättning får jag väl säga idag. Tack för din hälsning på min blogg.
Du får gärna skicka någon bild från din fina almanacka så kan jag göra reklam. Fast du har kanske inga kvar. De var så fina.
Hörs
annika

Anjas Hill 26 december 2010 kl. 10:31  

Riktigt god fortsättning på julhelger Karin!
Hoppas att du får motivationen tillbaka även till din gamla blogg!/Kraaaam!Anja

Karins fotoblogg 27 december 2010 kl. 23:10  

Vilka vackra paket!!! Undrar just vad som finns i dom.... :)

Jag önskar dig en God Fortsättning i flyttstöket!

Kram, kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP