tisdag 31 augusti 2010



Just nu räcker inte dygnets 24 timmar till allt jag vill hinna med - så dessvärre blir bloggen lidande. Men jag är säkert snart tillbaka med nya inlägg och tills dess får ni hålla till godo med denna bild på (är den inte passande så säg? ;)) en klocka som pryder en husvägg i Haga.

Right now I don't have time to do everything I'd like to do - so unfortunately I'm not able to update the blog as often as I would like to do it. But I'll certainly be back soon with new posts and until then you get put up with this picture of (it is not appropriate to say?;)) a clock that I found on a wall in Haga.

9 kommentarer:

Lotta 8`) 31 augusti 2010 kl. 21:06  

Tiden... det är ju den berömda tiden ;) som vi har så mycket av, men aldrig räcker till :) Nu har jag fått lite mer av den varan och det känns skön.

Blickar bakåt i din blogg och det är härliga porträttbilder du tagit! Duktiga du :)

Ha det så gott, kramen ♥

Moa 31 augusti 2010 kl. 21:25  

Jag förstår precis hur det känns! Tiden rusar snabbt för det mesta och ytterligare supersnabbt ibland. Man får bara försöka komma ihåg att det kommer lugnare perioder :)

Lycka till med allt!

Kram/Moa

Karin Wijk 31 augusti 2010 kl. 22:43  

Ja jag förstår också...man är ju liksom tvungen att prioritera då. Man är ju inte mer än människa. Ta det lugnt och ta den tid du behöver :-) Det var en fin klocka du hittade på husväggen. Känns som en rätt lugn och rogivande bild trots klockan ;-) / Kram

Georgianna 1 september 2010 kl. 07:53  

This is perfect, Karin! I love the shadow of the ivy and how it connects the two textures and parts of the image. I understand about the time factor – seems like something is always been left undone! Have a great week. xo – g

Anonym 1 september 2010 kl. 10:54  

Älskar färgerna och enkelheten i denna bilden.

Ninni 1 september 2010 kl. 17:23  

Så är det vissa perioder. Du vet att vi finns kvar och håller ögonen öppna för nya inlägg.
Vacker och rofylld bild...trots klockan som tickar på.
Må så gott!
Kramar!

Annika Christensen 1 september 2010 kl. 21:40  

Hej Karin!
Hoppas du har haft en bra sommar.
Mina timmar räcker verkligen inte till så jag vet hur det är.
Till vintern kanske jag kan blogga runt lite mera.
Mycket fin jag har missat.
annika

Photos by Storm 2 september 2010 kl. 11:05  

Ta det lugnt....och stressa inte för mycket och för långa perioder. Fin bild och det härliga ljuset bådar gott. En lång och varm höst vill vi ha/Kram

Anonym 2 september 2010 kl. 13:06  

Ja, som flera andra känner jag igen det där... Tiden tycks nästan aldrig räcka till allt man vill - och får man mer tid så nog kommer man på mer man vill göra!

Ang potatismos på färskpotatis, så var det väl tur att jag inte tänkte på att det inte ska gå, för det blev riktigt bra! :)

Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP