fredag 2 juli 2010

En tallrik sommar



Summer on a plate. Happy weekend everyone!

11 kommentarer:

Moa 2 juli 2010 kl. 21:52  

Åh, det ser himmelskt ut... Jag åt jordgubbar igår och det var SÅ gott! Mycket vacker bild!

Kram/Moa

Georgianna 2 juli 2010 kl. 22:01  

Happy Weekend to you, too, Karin!! I love how these strawberries somehow look like hearts! xo – g

Magnolia Handspun 2 juli 2010 kl. 22:11  

Good grief that looks delish!
-ar det gradde?

Moa 3 juli 2010 kl. 09:05  

Mumsfilibabba.. =)).. ser ljuvligt gott ut. Kram o ha det så härligt i sommarvärmen.. Monica

Karin A 3 juli 2010 kl. 10:50  

Tack så mycket/Thank you so much!

Camilla - nej det är faktiskt min gröttallrik (!) med jordgubbar och mjölk. :)

Georgianna - hearts, ohh I didn't think of that myself but you are right about that! xo

Ninni 3 juli 2010 kl. 20:29  

Mmmmm det ser delikat ut! Trots att jag sedan läste din kommentar om stt det var gröttallriken :) Då hade jag gärna avstått från mjölken.
Nu ska jag sätta mig och kika på alla dina vackra bilder som jag missat under våren. Tack på förhand för dem Karin!!
Må så gott!
Kramar från Portugal!

pudelflicka 4 juli 2010 kl. 09:57  

Vilken delikat och härlig sommarbild!
Kram Hedvig

Lotta 8`) 4 juli 2010 kl. 12:09  

Ja tack, det ser mycket gott ut :) Har inga jordgubbar själv på odling men smultron smakar inte så dumt heller :) Kram ♥

Olivia 4 juli 2010 kl. 14:48  

Det ser smarrigt ut du! ;)

KRAMISKRAMAR // OLIVIA ♥

Hannele på Hisingen 5 juli 2010 kl. 08:21  

jag är beroende av jordgubbar

Malin 19 juli 2010 kl. 00:08  

det där vill jag ha till frukost varje dag heeela sommaren :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP