söndag 18 juli 2010

Bara några rosor...

7 kommentarer:

Lilla huset på prärien 18 juli 2010 kl. 17:37  

Gud så vackert Karin! Själv skulle jag vilja gå en kurs i photoshop. Har du gått någon eller är du självlärd?

Kram Jenny

Annelie Johnsson 18 juli 2010 kl. 17:46  

Underbar!!!!
Så enkelt & så vackert, gillar massor.
Kram

Moa 18 juli 2010 kl. 18:06  

Den här bilden är verkligen underbar... mycket vackra toner.

Hoppas du har en fortsatt mysig helg!

Kram/Moa

Photos by Storm 18 juli 2010 kl. 18:13  

Härliga färgtoner i bilden. Tänk vad rosor är vackra men jag tycker mina blommat över redan, kan bero på torkan. Men några ska väl fortsätta blomma. Ha det bra/Kram

Magnolia Handspun 19 juli 2010 kl. 00:32  

-det ar inte bara nagra rosor.
Dom blir extra specialla nar dom blir fotograferade av dig!

Georgianna 19 juli 2010 kl. 06:33  

These colors are really incredible, Karin! Is that purple one a rugosa rose? Love the tin can vase, too. Have a beautiful new week. xo – g

Anna-Malin 19 juli 2010 kl. 09:52  

ljuvliga ljuvliga toner i en underbar bild, som vanligt :)

jösses vilken loppisupplevelse jag hade igår...vi åkte till Moheda och där mötte vi 2000 loppissugna till!! det var till att gå längs en snitslad bana och grabba tag i det som fanns efter vägen ;)

3 gamla glasburkar och en JÄTTE stor tavelram fick jag med mig hem ialla fall. nästa gång kopplar vi på släpet ;)

kram
anna-malin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP