onsdag 23 juni 2010

090623



För ett år sedan (på dagen) åkte jag till New York. Det kunde lika gärna ha varit igår, tiden går så fort. Att tiden går fort tycks, avsiktligt eller oavsiktligt, vara ett återkommande tema här på bloggen. Lovar "nya" bilder snart. Bilden hittar ni också här.


One year ago (on this exact day) I was visiting NYC. That could easily been yesterday, time goes by so quickly. The fact that time flies seems to be some kind of conscious or unconscious theme here on the blog. I promise you that I'll post some new pics soon. You can also find the photo here.

16 kommentarer:

Glädjekällans Trädgårdsblogg 23 juni 2010 kl. 23:24  

ja nog går tiden fort.
Att ta foton är du verkligen bra på.
Tack för igår. Väldigt trevligt. Ni har ett underbart växthus.
Trevlig midsommar
Birgitta

natasha 24 juni 2010 kl. 01:21  

Beautiful shot ... I love your processing!

And yes, time flies ... :-/

Georgianna 24 juni 2010 kl. 02:14  

This is such a gorgeous and dreamy vision of New York, Karin! Just wonderful! Thank you for stopping by and hope you have a fantastic weekend. :) xo – g

Anjas Hill 24 juni 2010 kl. 06:30  

Hejsan Karin!
Ja, du blir bara bättre och bättre - snart måste du väl kunna försörja dig på dina fantastiska bilder?!

Tusen tack för i tisdags. Det var jättetrevligt att se den fina trädgården och ditt underbara glashus! Ha en solig och trvlig midsommar!/Anja

Hannele på Hisingen 24 juni 2010 kl. 08:27  

Häftig bild, det var för lände sedan jag var där..

Moa 24 juni 2010 kl. 09:07  

Åh, vilken härlig bild! Jag vill hemskt gärna åka till New York... får se när det blir av :)

Camilla Alvén 24 juni 2010 kl. 09:52  

Snygg bild!

Igår när min son och jag satt och pratade sa jag "jag vill åka till en stor stad och gå runt och fotografera", idag tittar jag in här och ser din bild och nu vill jag verkligen åka iväg och fotografera i en stor stad.

Ha det bra
Kram

Karins fotoblogg 24 juni 2010 kl. 10:00  

Tiden går fort... tur att du är en hejare på att föreviga med bilder!!! Den här är SÅ läcker. Jag älskar färgtonen. En riktig vägghängare.

Jag vill passa på att önska dig en fin midsommar!

Glad midsommar och Kram! :)

Kristi 25 juni 2010 kl. 03:57  

What an absolutely stunning image! I dream of going to New York someday...so much to explore and see. Hope you have a lovely weekend. ♥

Christina 25 juni 2010 kl. 07:17  

OOh Karin your pictures are always so amazing...you create a wonderful world of dreams in my mind..lol..you make me dream...that´s nice :-)

Hope you had a great time in Skagen?

we are going there in 3 weeks...can´t wait :-)

Hugs/ C

Poppins 25 juni 2010 kl. 15:35  

Tiden går verkligen fort. Ett år är ingenting längre. Förr var en sommar och sommarlov en evighet. Nu rusar tiden och vi avverkar årstid efter årstid i raketfart.
Ska försöka hålla kvar tiden lite i kväll och njuta av midsommaren.
Ha en härlig kväll!
kramar från Poppins

Photos by Storm 25 juni 2010 kl. 17:58  

New York, ett drömresmål för mig. Jag vill bara önska dig en glad midsommar. Kram från en lagom nervarvad semesterfirare

Jeanette 26 juni 2010 kl. 22:57  

Blir riktigt ressugen. Riktigt snygg utsikt.

Anonym 28 juni 2010 kl. 05:39  

Dina bilder Karin, jag bara ryser av lycka när jag ser vissa av dem. Jag brukar smyga in och kika lite, men nu ville jag lämna ett fotavtryck efter mig (svinottan på Österlen).

Agneta

Blommiga Karin 28 juni 2010 kl. 19:20  

Hej Karin!
Denna bilden skulle passa super bra som foto tapet!!:)

Solveig 30 juni 2010 kl. 17:44  

Sv: Tack för dina snälla kommentarer! Jag blir extra glad när dom kommer från dig som är så duktig! Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP